- Hoe moet ik betalen?
Het lidmaatschap wordt jaarlijks geïncasseerd door BeneFits. Bij aanmelding machtigt u BeneFits om dit bedrag jaarlijks te incasseren tot wederopzegging. Kunt u geen machtiging afgeven wegens persoonlijke omstandigheden, mail ons dan via administratie@bene-fits.nl of neem dan contact met ons op.
- Wanneer wordt het lidmaatschap verlengd?
Uw aanmelding bij BeneFits is geldig vanaf het moment dat u zich aanmeldt tot een jaar daarna. Dus indien u zich aanmeldt per 1 november 2022 ‘loopt’ uw lidmaatschap tot 1 november 2023 (en niet per kalenderjaar). De datum van aanmelding kunt u herkennen aan het lidmaatschapsnummer, namelijk het 3e en 4e cijfer van uw lidnummer is de maand dat uw lidmaatschap wordt verlengd.
- Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
U kunt uw lidmaatschap opzeggen door een maand voordat het lidmaatschap wordt verlengd de ledenpas retour te sturen naar BeneFits. Bent u deze kwijt, neem dan contact met ons op of stuur een mail naar administratie@bene-fits.nl.
- Moet ik zelf naar CZ bellen om korting te krijgen?
Nee dit regelen wij voor u. Zet op het aanmeldformulier uw relatienummer en wij regelen de rest. Na aanmelding ontvangt u een nieuwe polis van CZ waarop de korting is verwerkt.
- Ik ben verhuist en nu?
Mail ons uw nieuwe adres of bel ons even en wij passen het aan.
- Ik woon in een locatie van Zuyderland wat moet ik doen?
U mag gratis gebruik maken van het lidmaatschap van BeneFits. Neem contact op met ons op zodat we de adreswijziging kunnen verwerken en voortaan niet meer incasseren, of u kosteloos kunnen registreren voor het lidmaatschap en de korting bij CZ. U krijgt zelf geen ledenpas, maar kunt gebruik maken van de pasjes die bij de receptie liggen.
- Ik ben mijn pasje kwijt of deze is niet aangekomen met de post
Laat het ons even weten, dan sturen wij een nieuwe toe.
- Ik heb geen mailadres
Als u geen e-mailadres heeft kunt u een aanmeldformulier uitprinten, invullen en per post opsturen. Ook kunt u tijdens kantooruren met ons bellen.
- Ik ben niet CZ verzekerd, kan ik toch lid worden?
Jazeker, er zijn nog ruim 250 andere kortingspartners waar u met veel plezier gebruik van kunt maken.
- Ik ontvang een uitkering, krijg ik de pas gratis?
Ja dit zou kunnen. Neem contact op met uw casemanager van de gemeente om eventueel in aanmerking te komen voor bijzondere bijstand.
- Krijg ik jaarlijks een nieuwe pas?
Nee, bij aanmelding ontvangt u een pasje en dit blijft geldig voor u en uw gezinsleden die op hetzelfde adres wonen.
- Hoe blijf ik op de hoogte van de kortingen en nieuwtjes?
Op het mailadres waarmee u zich heeft aangemeld ontvangt u regelmatig een mailtje met informatie. Ook sturen wij regelmatig een online magazine toe. Heeft u geen mailadres dan houden we u natuurlijk ook op de hoogte en sturen wij u op verzoek papieren lijst toe met kortingspartners. Bel ons hier even voor; 046-2040628.