FAQ

  1. Hoe moet ik betalen? 
    Het lidmaatschap wordt jaarlijks geïncasseerd door BeneFits. Bij aanmelding machtigt u BeneFits om dit bedrag jaarlijks te incasseren tot wederopzegging. Kunt u geen machtiging afgeven wegens persoonlijke omstandigheden, mail ons dan via administratie@bene-fits.nl of neem dan contact met ons op.
  2. Wanneer wordt het lidmaatschap verlengd?
    Uw aanmelding bij BeneFits is geldig vanaf het moment dat u zich aanmeldt tot een jaar daarna. Dus indien u zich aanmeldt per 1 november 2022 ‘loopt’  uw lidmaatschap tot 1 november 2023 (en niet per kalenderjaar). De datum van aanmelding kunt u herkennen aan het lidmaatschapsnummer, namelijk het 3e en 4e cijfer van uw lidnummer is de maand dat uw lidmaatschap wordt verlengd.
  3. Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op? 
    U kunt uw lidmaatschap opzeggen door een maand voordat het lidmaatschap wordt verlengd de ledenpas retour te sturen naar BeneFits. Bent u deze kwijt, neem dan contact met ons op of stuur een mail naar administratie@bene-fits.nl.
  4. Moet ik zelf naar CZ bellen om korting te krijgen?
    Nee dit regelen wij voor u. Zet op het aanmeldformulier uw relatienummer en wij regelen de rest. Na aanmelding ontvangt u een nieuwe polis van CZ waarop de korting is verwerkt.
  5. Ik ben verhuist en nu? 
    Mail ons uw nieuwe adres of bel ons even en wij passen het aan.
  6. Ik woon in een locatie van Zuyderland wat moet ik doen? 
    U mag gratis gebruik maken van het lidmaatschap van BeneFits. Neem contact op met ons op zodat we de adreswijziging kunnen verwerken en voortaan niet meer incasseren, of u kosteloos kunnen registreren voor het lidmaatschap en de korting bij CZ. U krijgt zelf geen ledenpas, maar kunt gebruik maken van de pasjes die bij de receptie liggen.
  7. Ik ben mijn pasje kwijt of deze is niet aangekomen met de post
    Laat het ons even weten, dan sturen wij een nieuwe toe.
  8. Ik heb geen mailadres
    Als u geen e-mailadres heeft kunt u een aanmeldformulier uitprinten, invullen en per post opsturen. Ook kunt u tijdens kantooruren met ons bellen.
  9. Ik ben niet CZ verzekerd, kan ik toch lid worden? 
    Jazeker, er zijn nog ruim 250 andere kortingspartners waar u met veel plezier gebruik van kunt maken.
  10. Ik ontvang een uitkering, krijg ik de pas gratis?
    Ja dit zou kunnen. Neem contact op met uw casemanager van de gemeente om eventueel in aanmerking te komen voor bijzondere bijstand.
  11. Krijg ik jaarlijks een nieuwe pas?
    Nee, bij aanmelding ontvangt u een pasje en dit blijft geldig voor u en uw gezinsleden die op hetzelfde adres wonen.
  12. Hoe blijf ik op de hoogte van de kortingen en nieuwtjes?
    Op het mailadres waarmee u zich heeft aangemeld ontvangt u regelmatig een mailtje met informatie. Ook sturen wij regelmatig een online magazine toe. Heeft u geen mailadres dan houden we u natuurlijk ook op de hoogte en sturen wij u op verzoek papieren lijst toe met kortingspartners. Bel ons hier even voor; 046-2040628.