FAQ

  1. Hoe moet ik betalen? 
    Het lidmaatschap wordt jaarlijks geincasseerd door BeneFits. Bij aanmelding machtigt u BeneFits om dit bedrag jaarlijks te incasseren tot wederopzegging. Kunt u geen machtiging afgeven wegens persoonlijke omstandigheden, neem dan contact met ons op.
  2. Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op? 
    U kunt uw lidmaatschap opzeggen door de ledenpas retour te sturen naar BeneFits.
  3. Moet ik zelf naar CZ bellen om korting te krijgen?
    Nee dit regelen wij voor u. Zet op het aanmeldformulier uw relatienummer en wij regelen de rest. Na aanmelding ontvangt u een nieuwe polis van CZ waarop de korting is verwerkt.
  4. Ik ben verhuist en nu? 
    Mail ons uw nieuwe adres of bel ons even en wij passen het aan.
  5. Hoe kan ik pretparktickets kopen?
    Als lid ontvangt u deze informatie. Niets ontvangen of lukt het niet? Neem contact op met ons op.
  6. Hoe lang loopt mijn lidmaatschap?
    Uw aanmelding bij BeneFits is geldig vanaf het moment dat u zich aanmeldt tot een jaar daarna. Dus indien u zich aanmeldt per 1 november 2018 loopt uw lidmaatschap tot 1 november 2019 (en niet per kalenderjaar).
  7. Ik heb geen mailadres
    Als u geen e-mailadres heeft kunt u een aanmeldformulier uitprinten, invullen en per post opsturen. Ook kunt u tijdens kantooruren met ons bellen.
  8. Ik ben niet CZ verzekerd, kan ik toch lid worden? 
    Jazeker, er zijn nog ruim 250 andere kortingspartners waar u met veel plezier gebruik van kunt maken.
  9. Ik ontvang een uitkering, krijg ik de pas gratis?
    Ja dit zou kunnen. Neem contact op met uw casemanager van de gemeente om eventueel in aanmerking te komen voor bijzondere bijstand.