Het BeneFits Team

Pascalle van Ool

Officemanager

Liefkozend noemen vriendinnen me Passie! Een naam die ik graag eer aan doe. Want naast met passie voor mijn gezin zorgen, werk ik ook sinds 2011 met veel passie bij BeneFits. Als Officemanager ben ik verantwoordelijk voor zowel de leden als financiële administratie, maak ik kortingsafspraken met leveranciers, onderhoud ik het netwerk dat hierbij hoort, mag ik maandelijks de nieuwsbrief maken en zorg ik ervoor dat u goed geïnformeerd wordt over onze diensten en kortingen door wekelijks berichten hierover te plaatsen op onze website en facebookpagina. Als team motiveren wij elkaar en willen we met BeneFits ons steentje bijdragen aan een stukje zelfredzaamheid en comfort zodat uw wereld net iets makkelijker en mooier te wordt!

Sylvia Vranken

Oprichter

Ik heb twee lieve dochters waar ik ontzettend van geniet. Daarnaast zing ik bij Nancy Deusings Vocal School. In 2009 richtte ik BeneFits op, waar ik met veel toewijding werkzaam ben. Binnen BeneFits zijn mijn aandachtsgebieden onder andere (online) marketing, de acquisitie van nieuwe klanten en het voeren van de directie met alle bijkomende werkzaamheden van dien. Daarnaast ben ik werkzaam voor de zusteronderneming van Social Care BV en BeneFits Therapie en Coaching.

Ilse Pratt, Sonja van de Ven, Bertie Frissen en Anouk Stevens

Backoffice Telefonistes

Naast Pascalle kunt u ook één van ons aan de lijn krijgen. Wij staan u graag te woord en beantwoorden alle voorkomende vragen. Bent u op zoek naar een kapper, klusjes- of tuinman? Wij vinden iemand voor u die aansluit op uw wensen. Ook voor het doorgeven van wijzigingen kunt u bij ons terecht.

Bent u nog geen lid maar wilt u dit wel graag worden? Wij verzorgen telefonisch uw inschrijving en zorgen ervoor dat de ledenpas zo snel mogelijk op uw deurmat ligt.